Cum administrați prezența online a afacerii dumneavoastră? (3)

Stalker/ februarie 2, 2020/ Articole

Cum să aveți un Website excelent!

Indiferent dacă afacerea dvs. se desfășoară exclusiv online sau funcționați într-un spațiu fizic din cărămidă și mortar, aveți nevoie de un website de calitate pentru a atrage clienți noi (sau pentru a nu-i pierde pe cei existenți).

Opțiunile pe care le aveți la dispoziție pentru crearea unui website sunt diverse și fiecare implică avantaje și dezavantaje.

Dacă aveți un buget corespunzător puteți angaja o agenție de webdesign sau un freelancer specializat. Această opțiune nu vă scutește de bătaie de cap pentru că nimeni nu știe mai bine detaliile și obiectivele afacerii dumneavoastră. Transmiterea cerințelor dumneavoastră către agenție sub forma unor specificații clare poate fi o provocare și presupune un efort de a înțelege conceptele și terminologia utlizate în domeniu.

O abordare care poate părea mai ieftină este utilizarea unei platforme online prin care puteți construi un site relativ simplu, făra a avea cunoștințe de programare. Dezavantajul acestor platforme este că opțiunile disponibile sunt oarecum limitate iar rezultatul final poate fi unul mediocru.

Desigur, cel mai ieftin este să faci totul singur, dar nu trebuie sa uitați că tehnologile care stau la baza unui website sunt foarte diversificate și presupun un timp de asimilare care reprezintă un cost deloc neglijabil.

citgrup.ro

Indiferent de opțiunea aleasă nu trebuie să scăpați din vedere câteva elemente care sunt esențiale noului dumneavoastră website:

  • Viteza paginii de încărcare rapidă – Un site cu încărcare lentă poate duce la pierderi de leaduri valoroase. Aceasta este influențată de tehnolgiile utilizate dar și de performanța serviciilor de găzduire alese. Testați regulat viteza site-ului dvs. aici.
  • Un blog actualizat regulat – Marketingul de conținut este esențial pentru vizibilitatea pe net a afacerii dumnevoastră. Acesta presupune crearea și publicarea regulată de articole cu un conținut relevant și atractiv pentru clienții dumneavoastră potențiali.
  • Informații de contact proeminente – care să genereze lead-uri ușor de contactat și localizat.
  • Design prietenos pentru motoarele de căutare – Nu ezitați să discutați cu specialistul ales de dumneavoastra detalii tehnice legate de codul HTML / CSS, meta tag-urile, sitemaps și orice alt subiect care implică vizibilitatea site-lui pentru motoarele de căutare.
  • Design prietenos pentru mobil – Testați ușurința site-ului dvs. web aici.
  • Prezență integrată în social media – Nu vă limitați la postarea pictogramelor legate de conturile de social media pe site-ul dvs. web. Site-ul dumneavoastră trebuie să includă module care permit distribuirea automată sau semiautomată a conținutului postat pe site pe diverse rețele de socializare.
  • Funcții de comerț electroniceCommerce (dacă doriți să vindeți direct pe site-ul dvs. web) – Puteți utiliza software-ul pentru coșul de cumpărături pentru a integra un magazin online pe website-ul dvs. existent sau pentru a construi un nou site web eCommerce de la zero.
  • Programarea întalnirilor online – Dacă afacerea dumnevoastră necesită programări sau rezervări este obligatorie utilizarea unui modul specializat care să permită acest lucru.

Alegerea modalității prin care va fi creat site-ul afacerii dumneavoastră este o decizie strategică și poate influența succesul pe termen lung al acesteia.

Nu lăsați această decizie pe seama oricui, solicitați mai multe oferte pentru proiectul dumneavoastră și comparați cu atenție detalii cum ar fi : experiența și portofoliul de clienți, tehnologiile folosite, costurile inițiale și costurile de mentenanță ulterioare, garanțiile oferite etc.


hostico.ro

Share this Post