În ziua de azi toate discuțiile se învârt în jurul noului Coronavirus iar evoluția epidemiei este urmărită de întregul mapamond. Nu este de mirare că termenul „coronavirus” este deosebit de popular în căutarile pe motoarele de căutare iar pe Google se înregistrează o creștere fulminantă a întrebărilor legate de epidemie.
Marketingul online nu mai este opțional pentru companii și se depun eforturi mari în crearea și menținerea unui website de afaceri bun. Din fericire, firmele specializate au multe opțiuni pentru a atinge aceste obiective – puteți angaja o echipă dedicată sau o persoană care să se ocupe de prezența online sau să externalizați această lucrare către o agenție de webdesign.
Așadar, acum aveți un website drăguț….dar trebuie să știți că acesta este doar o platformă pe care puteți construi prezența online a afacerii dumneavoastră.
Indiferent dacă afacerea dvs. se desfășoară exclusiv online sau funcționați într-un spațiu fizic din cărămidă și mortar, aveți nevoie de un website de calitate pentru a atrage clienți noi (sau pentru a nu-i pierde pe cei existenți)
În funcție de dimensiunea și sfera activității dvs., este posibil să fie nevoie să angajați specialiști care să vă ajute să vă construiți site-ul și să vă promovați compania în mediul online.
Oricât de mic este bugetul micii dvs. afaceri, nu vă puteți permite să nu aveți prezență online. Ținând cont de faptul că majoritatea oamenilor folosesc internetul pentru a găsi afaceri locale (s-ar putea și noi, din moment ce ne uităm la smartphone-urile noastre pentru o treime din timp de când ne trezim, alții chiar mai mult), afacerea dvs. ar putea fi invizibilă dacă nu este online.